Jaki jest cel kursu?
W trakcie kursów języka angielskiego obecne i przyszłe kadry biznesu rozwijają następujące umiejętności:
- znajomość struktur leksykalnych i gramatycznych niezbędnych do płynnego komunikowania się w języku angielskim;
- umiejętność prawidłowego wymawiania wyrazów, zwrotów i zdań;
- umiejętność tworzenia i rozumienia wypowiedzi ustnych i pisemnych na tematy ogólne, zorientowane głównie na środowisko pracy, podróże i studia;
- umiejętność komunikacji w środowisku międzynarodowym.
"Jeśli uważasz, że tylko dzieci i młodzież mogą biegle opanować język angielski, to oznacza, że uwierzyłeś w jeden z powszechnych mitów na temat uczenia się języków obcych"
|
Kto może uczestniczyć w kursach?
W kursach języka angielskiego o tematyce ogólnej mogą uczestniczyć zarówno osoby, które rozpoczynają naukę języka angielskiego, jak i te, które osiągnęły już którykolwiek z poziomów zaawansowania i pragną rozwijać swoje umiejętności.
"Rozwijaj swoje hobby czytając i oglądając materiały poświęcone Twojej ulubionej dziedzinie w języku angielskim. Znajomość języka angielskiego zapewni Ci dostęp do nieograniczonej ilości wiedzy"
|
|
"Niezależnie od tego czy wyjeżdżasz w podróż służbową czy też na wakacje, podróżuj po świecie bez stresu i bądź niezależny od innych. Komunikuj się swobodnie gdziekolwiek jesteś. Przekonasz się, jak wiele osób posługuje się językiem angielskim i zdziwisz się, jak odmieni się Twoje życie"
|
Jakie poziomy kursów oferujemy?- Elementary (A1) - dla rozpoczynających naukę języka angielskiego;
- Pre-Intermediate (A2+) - poziom niższy średnio zaawansowany;
- Intermediate (B1) - poziom średnio zaawansowany;
- Upper Intermediate (B2) - poziom wyższy średnio zaawansowany;
- Advanced (C1-C2) - poziom zaawansowany.
Kiedy odbywają się zajęcia?- środa, godz. 12:00, poziom A1;
- piątek, godz. 12:00, poziom A2+;
- środa, godz. 16:00, poziom B1;
- piątek, godz. 12:00, poziom A2+;
- piątek, godz. 17:00, poziom A1.
Ile kosztują zajęcia?
|
"Zdolność człowieka do nauki nie obniża się wraz z wiekiem. Poza dysfunkcjami, które mają podłoże naturalne i są uzależnione od wieku, takie jak pogorszenie się słuchu i wzroku, wiek nie wpływa na możliwości akwizycji drugiego języka."
Wnioski z raportu Amerykańskiego Departamentu Edukacji |
|