Jaki jest cel kursu?
W trakcie kursu języka angielskiego dla branży turystycznej, pracownicy biur podróży, punktów noclegowych i gastronomicznych oraz piloci wycieczek i przewodnicy nabywają następujące umiejętności:
- umiejętność komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie z klientami / turystami, personelem obiektów turystycznych, noclegowych, punktów gastronomicznych i firm oferujących przewóz pasażerów i ładunków;
- umiejętność rozumienia i tworzenia wypowiedzi w konkretnych sytuacjach zawodowych typowych dla branży turystycznej;
- umiejętność profesjonalnej obsługi turysty, gościa hotelowego, podróżnego, klienta indywidualnego i instytucjonalnego;
- umiejętność tłumaczenia w locie wypowiedzi ustnych i pisemnych, niezwykle przydatną dla pilotów wycieczek, przewodników turystycznych, rezydentów, recepcjonistów i kelnerów;
- wiedzę z zakresu turystyki i hotelarstwa, w szczególności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, turysty, podróżnego, pasażera, gościa hotelowego.
Kto może uczestniczyć w kursach?
Naukę języka angielskiego dla branży turystycznej mogą rozpocząć osoby, które znają język angielski na poziomie minimum A2, tj. niższym średnio zaawansowanym.
"Bądź profesjonalistą w każdym calu. Nie bądź bezradnym pracownikiem branży turystycznej. Komunikuj się swobodnie, pomagaj w problemach sobie i swoim podopiecznym zagranicą " |
| Jakie poziomy kursów oferujemy?- Pre-Intermediate (A2) - poziom niższy średnio zaawansowany;
- Intermediate (B1) - poziom średnio zaawansowany;
- Upper Intermediate (B2) - poziom wyższy średnio zaawansowany.
Kiedy odbywają się zajęcia?- Poniedziałek, godz. 13:00, poziom A2;
- Piątek, godz. 09:00, poziom A2.
"Pamiętaj, że jako reprezentant biura podroży będziesz pierwszą osobą do której zwrócą się o pomoc turyści, kiedy napotkają problem i barierę językową. Nie zawiedź ich!"
|
Ile kosztują zajęcia?
|
"USTAWA o usługach turystycznych
Art. 31.1.
Organizator turystyki organizujący wycieczki za granicą jest obowiązany zapewnić opiekę pilota wycieczek posiadającego znajomość języka powszechnie znanego w kraju odwiedzanym lub języka uzgodnionego z kontrahentem zagranicznym.
Art. 31.2.
Organizator turystyki organizujący wycieczki dla turystów z zagranicy jest obowiązany
zapewnić usługi przewodnika turystycznego i opiekę pilota wycieczek
posiadających znajomość języka obcego umożliwiającą swobodny kontakt z
uczestnikami lub języka uzgodnionego z kontrahentem zagranicznym."
|
|