Jaki jest cel kursu?
W trakcie kursu języka angielskiego w korespondencji i komunikacji telefonicznej, pracownicy biurowi i administracyjni nabywają następujące umiejętności:
- umiejętność tworzenia i rozumienia korespondencji w języku angielskim;
- umiejętności prowadzenia w języku angielskim rozmów telefonicznych;
- umiejętność rozmawiania i pisania na tematy najczęściej poruszane w korespondencji i rozmowach handlowych;
- poznają zwroty formalne i grzecznościowe stosowane w korespondencji handlowej oraz biznesowych rozmowach telefonicznych.
"Niezależnie od tego czy nawiązujesz nowe kontakty biznesowe lub też prowadzisz korespondencję związaną z realizowanym projektem, upewnij się, że wiadomości i dokumenty, wysyłane z Twojej firmy są sformułowane tak, aby jednocześnie były dobrą wizytówką Twojej firmy"
|
Kto może uczestniczyć w kursach?
W kursach języka angielskiego w korespondencji i telefonowaniu mogą uczestniczyć osoby, które znają język angielski na poziomie minimum A2, tj. niższym średnio zaawansowanym.
"Nie marnuj całego dnia na pisanie e-maila w języku angielskim. Komunikuj się szybko i skutecznie bo w biznesie czas to pieniądz"
|
|
"Sukces w biznesie często zależy od właściwego wykorzystania informacji. Nie pozwól , aby coś Ci umknęło z powodu niezrozumienia lub złej interpretacji wiadomości. Pomyłki bywają kosztowne"
|
Jakie poziomy obejmują kursy?
- Pre-Intermediate (A2) - poziom niższy średnio zaawansowany;
- Intermediate (B1) - poziom średnio zaawansowany;
- Upper Intermediate (B2) - poziom wyższy średnio zaawansowany.
Kiedy odbywają się zajęcia?- poniedziałek, godz. 11:00, poziom A2;
- środa, godz. 15:00, poziom A2.
Ile kosztują zajęcia?
|
"Zdolność człowieka do nauki nie obniża się wraz z wiekiem. Poza dysfunkcjami, które mają podłoże naturalne i są uzależnione od wieku, takie jak pogorszenie się słuchu i wzroku, wiek nie wpływa na możliwości akwizycji drugiego języka."
Wnioski z raportu Amerykańskiego Departamentu Edukacji |
|
|